Какво означава SEO и защо е толкова важно?

SEO или search engine optimization на български се превежда „оптимизация на търсачки“. Какво означава всъщност – да създаваш съдържанието в сайта според зададени критерии, така че да излиза на по-горна позиция в търсачките като Google, Yahoo, Bing и др.

Очевидно е защо това е толкова важно. Друго е да си на първа страница в Google, сред първите 5 предложени варианта на търсенето. Искаш повече и повече хора да влизат на сайта ти, да разглеждат и да поръчват. В днешно време малко хора се „разхождат“ до втора и трета страница в Google.

В Simplifix наблягаме на това колко е важно да си сред първите позиции в търсачките. Това изисква прецизна стратегия, старание и грамотно писане – неща, в които сме сигурни, че сме много, много добри. Просто трябва да се увериш.

Защо да избереш нас?

Хора, които пишат

Изключително важно е хората, които оптимизират сайта, да знаят как се пишат текстове, подходящи за SEO процеса.

Техническа опитност

SEO обаче не опира само до подбиране на правилните думи. Нужна е и техническа грамотност как функционират сайтовете и браузърите. Изискват се технически познания за функционирането на уебсайтовете и браузърите.

Перфекционисти докрай

Няма да те оставим на мира, докато не изчистим всеки един детайл. Крайният резултат трябва да бъде наслада и за теб, и за нас. Не правим компромиси.

Винаги сме насреща

Когато имаш въпрос, срещаш трудност или ти трябва помощ – просто ни пиши, ще намерим време да направим среща.

Гарантираме прогрес

Гарантираме на клиентите си, че ще видят прогрес още в първите 3 месеца от съвместната ни работа. Позицията на сайта в Google (например) за определени ключови думи ще става все по-добра и по-добра.

Измерими резултати

Използваме инструменти на Google, за да може да следим резултатите си. В началото на всеки месец ти изпращаме репорт за това какво е постигнато.

Как правим SEO в 6 стъпки:

Клиентите споделят…

Резултати от нашата работа

Това е резултатът за един от нашите клиенти – CarHunters, за по-малко от 7 месеца работа по SEO.

Как да избереш правилните хора за оптимизация на сайта си?

Търси грамотно и адекватно написани текстове.

Избирай хора, които ще пишат грамотно на български – това е ключово за успеха на процеса. В днешно време всеки може да се обяви за копирайтър, маркетинг експерт, дизайнер… и какво ли още не. Търси професионалистите. Лесно се редят думи, трудно се пише цялостен материал, особено в специализирана сфера. За SEO е нужно този текст да е съобразен и с ключови думи, предварително изследване какво пишат хората в търсачките, преценка за обем, абзаци, дължина на изреченията, степен на четимост.

 

Google trends пример

 

Обръщай внимание на въпросите, зададени към теб.

Много хора, които предлагат оптимизация, ще питат теб кои да са ключовите думи, които да класират сайта по-нагоре в търсачките. Ето това са „разбирачите“, от които да стоиш далеч. Ти си собственик на бизнес и твоята задача е да продаваш – ние сме тези, които ще „разровят“ какво търсят хората в Google, за да сложим тези ключови думи в сайта ти.

 

Google Trends пример

 

 

Както можете да видите, малко хора търсят „дентален център“, така че няма причина да го използваме като основна ключова дума. Истинският експерт ще направи собствено проучване на вашия бранш и ще определи най-добрите ключови думи, които трябва да се използват.

Говори открито с експертите.

Съвсем човешко е да усетиш кога общуването с някого върви гладко и приятно. Да имаш общ език с хората, с които работиш, е ключово за успеха ти. Обърни внимание дали експертите, към които си се обърнал, те слушат – но наистина да чуват какво казваш – и как отговарят на въпросите ти. И в крайна сметка… Ако не се получава приятен разговор, който да ти остави усещането, че си свършил добра работа – просто подмини.

Попитай каква е стратегията на работа.

SEO процесът изисква цялостен подход. Ако човекът срещу теб говори само за ключови думи, имай едно наум дали това е професионалист. Има много други фактори, които правят оптимизацията успешна – скорост на сайта, достъпност, потребителско изживяване и др. За да се работи ефективно трябва и опит, и огромно внимание към детайла. Неща, върху които ние в Simplifix градим собствения си бизнес.

Да си подадем ръка и на живо!

Да работиш с нас е инвестиция в твоя собствен бизнес.

Да работиш с правилната агенция, която да се грижи за онлайн присъствието на твоя бизнес, е ключово за успеха ти. В днешно време почти всичко се „случва“ онлайн. Да подредим цялата картинка – бранд идентичност, как изглежда уебсайта, как работи, колко добре е оптимизиран, какво публикуваш и как общуваш в социалните мрежи с клиентите си – това изисква умения на няколко типа експерти. Екипът ни се състои от хора, всеки професионалист в различна област, обединени от перфекционизма в работата. Заедно можем да се справим с всяко предизвикателство, което ни се изпречи! И да направим нещата лесни за теб – защото сме Simplifix.

Често задавани въпроси

SEO е съкращение на search engine optimization, или на български „оптимизация на търсачки“. Това е процесът на подобряване на един уебсайт, за да излиза на по-горна позиция в търсачки като Google, Yahoo, Bing и др.

Ако искаш сайтът ти да е на първа страница в Google – да, нужно е.

Цената ще зависи от количеството работа, която има да се свърши. Ние ще ти изпратим писмена оферта, преди каквото и да било плащане.

Можеш да видиш резултати в класирането на сайта буквално за няколко седмици. Особено когато преди това не е правена никаква оптимизация.

Препоръчително е поне 6-12 месеца. За най-добри резултати е нужно съдържанието да се обновява всеки месец.

Ние предлагаме 365 дни поддръжка на всеки сайт, който сме създали. Първата година е включена в цената на сайта.

Първо, посещенията в сайта ще се покачат и това е ясен знак, че SEO работи. Друг индикатор е позицията на сайта в Google. Изпращаме репорт от Google Analytics всеки месец, за да следиш резултатите.

Ако имаш въпроси - насреща сме!

Social Media
Brand Identity
Web Design
Print Design
Look at you! You look beautiful today!